تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش
19 آذر 1402تراکت، کاغذ کوچکی است که به منظور اطلاع رسانی دربارهی یک رویداد، معرفی یک محصول و یا خدمات چاپ میشود. تراکت ها سایز ثابتی ندارند اما متداول ترین آن ها سایز A5 است. حتما بارها برای شما نیز اتفاق افتاده که تراکتی را از دست یکی از پخش کننده ها در خیابان دریافت کنید، یک تراکت را که به دیوار نصب شده مطالعه کنید و یا آن را از جعبه پست منزل و محل کار خود بردارید و در نهایت این تراکتها نظر شما را جلب کرده و شما را به سمت خرید محصول یا خدماتی سوق دهد. در این مقاله با تاثیر تبلیغات تراکتی در فروش بیشتر آشنا خواهید شد.
ما در این مقاله بررسی میکنیم که تراکتها چگونه بر فروش ما تاثیر میگذارند.
۱- امکان چاپ گسترده و چند باره به دلیل ارزان بودن تراکت
2- سهولت ارتباط با مخاطب
3- گسترده بودن جامعه هدف نسبت به سایر کالاهای تبلیغاتی
4- سهولت استفاده نسبت به اقلام دیگر نظیر پوستر و کاتالوگ
5- سهولت انتقال اطلاعات به مخاطب
در این میان مجموعه "چاپ خانا"به عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه چاپ و طراحی آنلاین محصولات چاپی، با برخورداری از دستگاههای چاپ افست و دیجیتال بهروز، افراد متخصص و سیستم هوشمند ثبت سفارش آنلاین، برای مشتریان عزیز خود بستری را تحت عنوان ابزار طراحی آنلاین "چاپ خانا"فراهم کرده است تا به سادگی بتوانند محصولات چاپی مختلفی همچون تراکت، سربرگ، کارت ویزیت، کارت دعوت و پستال و … را بدون نیاز به حضور فیزیکی و به صورت آنلاین طراحی و چاپ کنند. به بیان سادهتر در این نرم افزار آنلاین شما میتوانید طرح مورد نظر خود را از میان طرحهای بسیار متنوع، جذاب و رایگان انتخاب کرده و پس از ویرایش آن مطابق با اطلاعات شخصی، طرح شخصیسازی شده را از همان محیط آنلاین برای چاپ با کیفیت توسط این مجموعه ارسال کنید و در پایان محصول چاپ شده خود را در آدرس مورد نظر تحویل بگیرید.