7 دلیل برای استفاده از تقویم رومیزی بعنوان هدایای تبلیغاتی نوروزی
14 بهمن 1401اگر می خواهید دید برند خود را بهبود ببخشید و محصولات خود را برای مشتریان بالقوه خود آشنا کنید، باید از قدرت بازاریابی هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. شما می توانید برند خود را با تحویل دادن تقویم رومیزی به عنوان هدیه به مشتریان در کمپین ها، نمایشگاه های تجاری یا رویدادهای دیگر تبلیغ کنید.
از بین تمام هدایای بازاریابی، سررسید تبلیغاتی اولین انتخاب برای اکثر برندها هستند، زیرا آن ها ابزار بازاریابی بسیار مؤثری هستند که کاملاً با بودجه شما مطابقت دارند. علاوه بر این، آن ها مزایای بسیاری را ارائه می دهند که حتی ابزارهای بازاریابی دیجیتال مدرن نیز نمی توانند ارائه دهند. آن ها محصولات و خدمات شما را قادر می سازند تا در طول سال در ذهن مشتریان باقی بمانند.
آن ها مقرون به صرفه هستند
در مقایسه با سایر روش های بازاریابی مانند تبلیغات روزنامه یا تلویزیون، تقویم های تبلیغاتی مقرون به صرفه هستند. هزینه هر تقویم بسیار پایین است، و بنابراین این امکان را به شما می دهد تا به تعداد قابل توجهی از مشتریان بالقوه و موجود بدون تجاوز از بودجه خود برسد. شما فقط به یک سرمایه گذاری کوچک نیاز دارید تا تعداد زیادی تقویم برای هدیه دادن به مشتریان خود تهیه کنید. یکی دیگر از مزایای این تقویم ها این است که در مقایسه با تبلیغات انبوه در رسانه هایی مانند تلویزیون یا رادیو، هدر نمی رود. پیام هایی که از طریق آن ها ارسال می شود گاهی به مخاطب مورد نظر نمی رسد. شما همچنین کنترل کاملی دارید که تقویم را به چه کسی هدیه دهید. به شما امکان می دهد پیام هایی را که می خواهید برای مخاطبان هدف خود ارسال کنید، انتخاب کنید.
آگاهی از برند خود را افزایش دهید
یک تقویم تبلیغاتی به شما امکان می دهد برند خود را به گونه ای به مشتریان خود نشان دهید که منحصر به فرد بودن و نقاط قوت آن را نشان دهد.
یک تقویم تبلیغاتی به شما امکان می دهد برند خود را به گونه ای به مشتریان خود نشان دهید که منحصر به فرد بودن و نقاط قوت آن را نشان دهد. شما می توانید ویژگی های محصولات و خدمات خود را با استفاده از تصاویر باکیفیت بدون استفاده از کلمات زیاد تبلیغ کنید. با استفاده از عبارات کوتاه و جذاب می توانید به راحتی توجه مخاطبان خود را به خود جلب کنید. نام برند، لوگو و اطلاعات تماس خود را در هر صفحه چاپ کنید تا در طول روز برای مشتریان قابل مشاهده باشد.
آن ها کاربردهای عملی دارند
مشتریان هدایایی را دوست دارند که در زندگی روزمره آن ها کاربرد عملی داشته باشد. آن ها عاشق دریافت تقویم هستند و هر سال منتظر آن ها هستند. مردم در طول روز بارها به تقویم ها نگاه می کنند که باید قرار ملاقات بگذارند یا جلساتی ترتیب دهند. تصور کنید چند بار ممکن است نام برند، لوگو و تصاویر محصولاتی که در هر صفحه از تقویم شما چاپ شده است را ببینند. مطمئن شوید که تقویم شما جذاب و خلاقانه با تصاویر با وضوح بالا و گرافیک برجسته طراحی شده است. مردم دوست دارند با افتخار تقویم های زیبا را روی دیوارهای دفتر یا خانه خود به نمایش بگذارند، زیرا آن ها فضای داخلی خود را زیباتر می کنند. همه اینها تقویم ها را به هدایای تبلیغاتی عالی برای کسب و کار شما تبدیل می کند.
قدرت ماندگار بزرگی دارند
تقویم ها ماندگاری بالایی دارند و می توانند کسب و کار شما را برای دوازده ماه از سال تبلیغ کنند. حتی اگر شرکتها بیشتر از روشهای بازاریابی دیجیتال استفاده میکنند، تقویمهای تبلیغاتی همچنان مرتبط هستند. آن ها نسبت به سایر روش های بازاریابی به شما ارزش بیشتری برای سرمایه گذاری می دهند. هزینه هر تقویم در مقایسه با مزایایی که دریافت می کنید، بسیار ناچیز می شود.
آن ها حضور فیزیکی دارند
یکی از مزیتهای بزرگ تقویمها این است که قابل لمس هستند و در مکانی برجسته قرار میگیرند که برای همه قابل مشاهده باشد. این به آن برتری نسبت به ایدههای تبلیغاتی مانند تبلیغات آنلاین یا نقاط رادیویی میدهد که فیزیکی نیستند. مزیت دیگری که آن ها نسبت به تبلیغات دیجیتال دارند این است که همه می توانند تقویم ها را مشاهده کنند. زیرا برای دیدن آن ها نیازی به دستگاه هایی مانند لپ تاپ یا تلفن های هوشمند ندارید. ممکن است ساخت تقویم نیازی به فناوری پیشرفته نداشته باشد، اما همچنان برای تبلیغ محصولات و خدمات شما به اندازه کافی موثر است.
به ایجاد وفاداری مشتری کمک می کند
ژست هدیه دادن تقویم به مشتریان فعلی یا مشتریان بالقوه، تصور مطلوبی از برند شما در ذهن مشتریان ایجاد می کند. آن ها برند شما را به خاطر خواهند آورد و در آینده به تجارت با شما فکر خواهند کرد. با هدیه دادن تقویم های تبلیغاتی، پایه و اساس یک رابطه تجاری پایدار را ایجاد می کنید که در درازمدت سود زیادی را به همراه خواهد داشت.
آن ها بسیار قابل تنظیم هستند
تقویمها را میتوان به هر طریقی بر اساس نیازهای کسبوکار شما و مخاطبانی که هدف قرار میدهید شخصیسازی کرد. شما این آزادی را دارید که از هر نوع طرح، اندازه، رنگ یا تمی که دوست دارید استفاده کنید. با توجه به نیاز خود، کیفیت کاغذ مورد نظر خود را، چه براق یا مات، انتخاب کنید. برای تقویمهای چند صفحهای، میتوانید از سبکهای مختلف صحافی مانند صحافی مارپیچ یا صحافی زینتی انتخاب کنید.
تقویم های تبلیغاتی در واقع بهترین راه برای تبلیغ برند شما به مخاطبان هدف شما هستند. زیرا مزایای بسیار زیادی را ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که تقویم خود را به موقع چاپ می کنید تا به مشتریان خود تا پایان سال هدیه دهید. مقداری زمان با کیفیت را به برنامه ریزی ظاهر تقویم خود اختصاص دهید و عکس یا تصاویری را که ممکن است نیاز به چاپ در هر صفحه داشته باشید، آماده نگه دارید. همچنین میتوانید از تقویمها برای تکمیل سایر ابزارهای بازاریابی مدرن مانند رسانههای اجتماعی برای جذب مشتریان بیشتر و حفظ مشتریان موجود استفاده کنید.